Tilaushallinta ja toimitukset automaattiseksi

Tilaushallinta SkyOrder automatisoi kestotilausten hallinnoinnin ja huolehtii maksuista, kokeiluajoista, palveluiden avauksesta ja sulusta, luottokorttimaksuista ynnä muusta. Kestotilausten tilaushallinta on usein työlästä puuhaa esimerkiksi lehtitilauksissa, lisäravinnetilauksissa, varastovuokrauksessa, kuntosalijäsenyyksissä. SkyOrder tilaushallinta, eli OMS ( Order Management System ) poistaa sinulta manuaalisen työn tilausten hallinnassa lähes kokonaan.
Kestotilausten tilaushallinta

Kestotilausten tilaushallinta

SkyOrderin idea on huolehtia, että kaikki kuukausilaskut lähtevät ajallaan. Tilaushallinta huomioi teidän laskutuskäytäntönne ja se muodostaa laskut automaattisesti oikeina päivinä. SkyOrder seuraa myös laskujen maksuja.

Monipuoliset maksumuodot

Maksumuodot voidaan asentaa toiveidesi mukaisiksi. SkyOrder voi lähettää laskuja, veloittaa tilaajan luottokortilta automaattisesti tai lähettää asiakkaalle verkkopankin maksulinkin. Voit siis suunnitella laskutuskäytäntösi toiveidesi mukaan.

Tilaushallinta sisältää monipuoliset maksumuodot
Tuotteiden lähetys ja palveluiden avaus automaattisesti

Tuotteiden lähetys ja palveluiden avaus automaattisesti

Tilaushallinta antaa varastollenne tai alihankkijoillenne lähetyspyynnöt tuotteidenne toimituksista. Sähköisten palveluiden avaus onnistuu myös automaattisesti.

Tilauksen keskeytys ja perinnän automatisointi

SkyOrder tarkkailee asiakkaidenne maksuja jatkuvasti ja keskeyttää toimitukset ja palvelut jos laskuja on maksamatta. Tilaushallinta lähettää asiakkaille muistutuslaskut ja lopulta toimittaa laskut perintäkumppanillenne tarvittaessa.
Tilauksen keskeytys ja perinnän automatisointi
Kokeilujaksot, etukoodit ja näytteiden lähetys automaattisesti

Kokeilujaksot, etukoodit ja näytteiden lähetys automaattisesti

SkyOrder antaa asiakkaillenne kokeilujaksot ja tarvittavat kampanja-alennukset esimerkiksi kampanjakoodien perusteella. Tämä helpottaa kampanjointianne ja muuta markkinointianne kun kaikki säilyy järjestyksessä myös erikoistapauksissa.  

Tilauslomakkeet ja laskeutumissivut

SkyOrderista saat sivuillesi liitettävät tilauslomakkeet. Voit ylläpitää yhtä aikaa rajattomasti erilaisia tuotteita ja niihin liittyviä myyntisivuja. Tilauslomake voi myös tehdä automaattiset luottotietotarkistukset.

Tilauslomakkeet ja laskeutumissivut
Tilauslomakkeet ja laskeutumissivut

Asiakastuen käyttöliittymä

Helpolla käyttöliittymällä asiakaspalvelusi tai puhelinmyyntisi voi lisätä asiakkaita ja tilauksia. Myös tilausten katkaisut, tietojen muutokset ja tilaushistorian katselu ovat helposti tehtävissä. Kaikki pysyy järjestyksessä ja asiakkaiden haku on nopeaa!

Integraatiot kaikkiin ohjelmistoihin

SkyOrder on liitettävissä kaikkiin ohjelmistoihinne ja rajapintoihin, kuten esimerkiksi taloushallinto- ja CRM-ohjelmistoihinne. Myös verkkokauppa-integraatiot onnistuvat, kuten esimerkiksi Woocommerce ja Magento. Rakennamme integraatiot pitkällä kokemuksella ja siksi tekemämme ohjelmistot ovat aina integroitavissa kaikkiin työohjelmiin.
SkyOrder tilaushallinta on integroitavissa kaikkiin ohjelmistoihin

ONNISTUNEITA SOVELLUKSIA Tutustu työnäytteisiimme

Suunnitellaan yhdessä! Ota yhteyttä ja kysy lisää: 040-056 1771