SkyShop B2B-verkkokauppa on sähköinen tilauskanava yritysasiakkaillesi.
Kirjautuneet asiakkaat näkevät verkkokaupassa omat ostohintansa ja varastosaldot tuotteillesi. Tilaukset viedään integraatiolla automaattisesti toiminnanohjausjärjestelmääsi. SkyShop osaa käsitellä monimutkaisiakin hinnastologiikoitasi ja esittää asiakashinnat oikein.
On kuin luonnonlaki, että tilaamista helpottamalla myös myynti lisääntyy.
tai soita +358 400 561 771
Visma Software ja Skycode ovat yhteistyössä julkaisseet Novakauppa-tuotteen Visma Nova toiminnanohjausjärjestelmän käyttäjille.
Saat helposti perustettua B2B-verkkokaupan, joka on täysin integroitu Visma Nova-ohjelmistoosi. SkyShopissa on valmis integraatio Visma Novaan ja integraatio liikuttaa tietoja automaattisesti molempiin suuntiin.
Hallitse ja yksinkertaista asiakkaitesi tilausprosessia täysin integroidulla B2B verkkokaupalla.
Skyshop on B2B-verkkokauppa, jonka avulla yritysasiakkaasi voivat tehdä tilauksiaan sähköisesti. Asiakas kirjautuu SkyShopiin sisään omilla tunnuksillaan ja näkee tuotteilla omat alennetut hintansa. Asiakkaasi tekee B2B-verkkokaupassa tilauksen ja se viedään automaattisesti toiminnanohjausjärjestelmääsi. Tuotteiden tiedot ja varastosaldot päivittyvät automaattisesti B2B-verkkokauppaan toiminnanohjausjärjestelmästäsi.
Verkkokauppa on integroitu toiminnanohjausjärjestelmääsi tai taloushallinto-ohjelmaasi ja tilaukset viedään verkkokaupasta niihin automaattisesti.
B2B-verkkokaupan perustaminen onnistuu helposti SkyShopin avulla. B2B verkkokaupan alusta on rakennettu helposti mukautumaan tarpeisiisi ja se voidaan integroida mihin tahansa ohjelmistoosi näppärästi. Sinun tulee huolehtia, että toiminnanohjausjärjestelmässäsi on alennushinnat ja tuotteet asetettu ja me teemme lopun. SkyShop B2B-verkkokaupan perustaminen on siis helppoa ja sinä voit keskittyä olennaiseen työssäsi.
Integraatio tarkoittaa ohjelmistojen välistä tietojen siirtoa. B2B-verkkokauppa tulee integroida myyjän toiminnanohjausjärjestelmään, jotta tuotteet, varastosaldot ja asiakkaiden alennushinnastot päivittyvät B2B-verkkokauppaan automaattisesti. Lisäksi tilaukset viedään B2B-verkkokaupasta toiminnanohjausjärjestelmään automaattisesti.
Skycode Oy on kokenut integraatioiden rakentaja ja kykenee rakentamaan yhteyden minkä tahansa ohjelmiston ja SkyShop – B2B-verkkokaupan välillä. SkyShop tukee jo valmiiksi useiden toiminnanohjausjärjestelmien asiakashinnastoja. Tarpeen mukaan integraatioita valmistetaan myös uusiin toiminnanohjausjärjestelmiin asiakkaidemme toiveesta.
Tilastokeskuksen ja Postin tutkimuksen mukaan vuonna 2018 suomalaisten yritysten verkkokauppamyynnin arvo oli 23 miljardia euroa. 65% tuosta summasta kertyi yritysten välisestä B2B-verkkokaupasta.
Luku jatkaa kasvuaan, koska tutkimukseen vastanneiden ostajien ja myyjien mielestä yritysten välinen verkkokauppa tulee lisääntymään Suomessa tulevina vuosina. B2B-asiakkaat arvioivat B2B-verkkokaupan kasvun suuremmaksi kuin myyjät, joten jokainen voi päätellä mitä se tarkoittaa käytännössä. B2B-verkkokauppa on siis jo erittäin merkittävää toimintaa, mutta tarjoaa edelleen yrityksille keinon erottautua sillä edukseen. ja
”Skyshop täytti meidän pitkäaikaisen toiveemme saada Novan erpistä asiakkaan suoraputkinen ostopinta tuotteille ja palveluillemme. Pienet räätälöidyt toiveemme saatiin erinomaisesti toteutettua. Teknisestikin homma pelittää varmasti ja viiveettä.”
Jari Haarnio, toimitusjohtaja, Haarnio Oy
Ota ensimmäinen askel kohti modernia B2B-kaupankäyntiä. Me autamme jokaisella niistä.
tai soita +358 400 561 771
Hallitse ja yksinkertaista asiakkaitesi tilausprosessia täysin integroidulla verkkokaupalla.
B2B-verkkokauppa perustetaan yrityksen omien kotisivujen yhteyteen. Kotisivuille lisätään kirjautumislomake yritysasiakkaiden sisäänkirjautumista varten. B2B-verkkokauppa integroidaan toiminnanohjausjärjestelmään ja tuotetiedot siirretään verkkokauppaan. Yritysasiakkaille luodaan luodaan tunnukset B2B-verkkokauppaan. Tämän jälkeen kaupankäynti voidaan aloittaa.
Skycode auttaa asiakkaitaan B2B-verkkokaupan perustamisen kaikissa vaiheissa. Käymme kanssanne läpi kaiken tarvittavan lähtötiedon toiminnanohjausjärjestelmässänne ja varmistamme, että tarvittava tieto liikkuu ohjelmistojen välillä.
B2B-verkkokaupan perustaminen lisää yleensä myyntimääriä, kun ostaminen helpottuu ratkaisevasti. B2B-myynti ohjautuu usein suoraan sähköiseen tilauskanavaan, koska prosessi on siten kaikille osapuolille vaivattomin. B2B-asiakkaat keskittävät ostoksiaan yleensä myös myyjälle, joka tarjoaa kätevimmän tavan tilaamiseen. Hinta ei siis aina pelkästään ratkaise, vaan myös tilausprosessin vaivattomuus.
Hallitse ja yksinkertaista asiakkaitesi tilausprosessia täysin integroidulla verkkokaupalla.
tai soita +358 400 561 771
Lue kuinka SkyShop b2b verkkokauppa on auttanut yrityksiä tehostamaan liiketoimintaa.
Skycoden SkyShop valikoitui Tradotimin b2b verkkokauppa -alustaksi joustavuutensa ja kustannustehokkuutensa ansiosta. Integraatio toiminnanohjausjärjestelmän kanssa on yksi verkkokaupan haasteellisimmista osa-alueista ja siinä alusta asti Visma NOVAN integroimiseen suunniteltu alusta osoittaa ketteryytensä. NovaShopin avulla integraatio ulottuu tuotetietojen integraatiosta aina asiakaskohtaisten ehtojen määrittelemiseen. Suurin osa tiedoista saadaan suoraan toiminnanohjausjärjestelmästä, jolloin tietoja ei tarvitse syöttää ja päivittää moneen paikkaan.
B2B verkkokaupan vaatimukset eroavat huomattavasti B2C kauppojen vaatimuksista. Asiakaskohtaisesti toisistaan poikkeavia sopimusehtoja on paljon ja niiden integroiminen verkkokauppaympäristöön on vaativaa. Novashop selviytyy vaatimuksista hienosti. Harvassa asiassa jouduimme tekemään kompromisseja teknisten esteiden vuoksi, joka ei olisi itsestään selvää, jos olisimme valinneet alustaksi kuluttajakauppaan suunnitellun valmiin alustan.
Yhteistyö Skycoden kanssa on ollut sujuvaa. Skycoden tapa mahdollistaa suora vuoropuhelu asiakkaan ja kehityksestä vastaavan koodaajan välillä on mahdollistanut joustavan ja nopean yhteistyön, jossa tarvittavat muutokset on saatu toteutettua nopeasti ja viestin välittämisestä aiheutuvien väärinkäsitysten määrä minimoitua.
KM-RRR Yhtiöt Oy on pohjoisen kattavin autonrenkaiden-tukkuliike jälleenmyyjille (B2B). Yritys maahantuo henkilö- ja kuorma-autonrenkaita Aasiasta ja Euroopasta. Valikoima koostuu sekä premium- että budjettiluokan renkaista.
KM-RRR Yhtiön tavoitteena oli luoda entistä parempi verkkokauppa, joka palvelisi mahdollisimman hyvin jälleenmyyjiä sekä mahdollistaisi sujuvan kaupankäynnin etenkin hektisten myyntisesonkien keskellä. Tehtävässä onnistuttiin erinomaisesti Skycode Oy:n ammattitaitoisen osaamisen ja palvelun räätälöinnin ansiosta. Yhteistyö Skycoden kanssa oli vaivatonta ja selkeää. Integraatio Visman toiminnanohjausjärjestelmään koettiin tärkeäksi osaksi verkkokauppaa ja tämän Skycode onnistui toteuttamaan erittäin hienosti.
Jälleenmyyjiltä saatu palaute koskien uutta verkkokauppaa on ollut pelkästään positiivista. Olemme uudistuksen myötä entistä kilpailukykyisempiä markkinoilla.
Liity tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon!