SkyOrder OMS - Tilaushallinta kestotilauksille
Tilaushallinta ja toimitukset automaattiseksi

Kestotilausten tilaushallinta
SkyOrderin idea on huolehtia, että kaikki kuukausilaskut lähtevät ajallaan. Tilaushallinta huomioi teidän laskutuskäytäntönne ja se muodostaa laskut automaattisesti oikeina päivinä. SkyOrder seuraa myös laskujen maksuja.
Monipuoliset maksumuodot
Maksumuodot voidaan asentaa toiveidesi mukaisiksi. SkyOrder voi lähettää laskuja, veloittaa tilaajan luottokortilta automaattisesti tai lähettää asiakkaalle verkkopankin maksulinkin. Voit siis suunnitella laskutuskäytäntösi toiveidesi mukaan.


Tuotteiden lähetys ja palveluiden avaus automaattisesti
Tilaushallinta antaa varastollenne tai alihankkijoillenne lähetyspyynnöt tuotteidenne toimituksista. Sähköisten palveluiden avaus onnistuu myös automaattisesti.
Tilauksen keskeytys ja perinnän automatisointi


Kokeilujaksot, etukoodit ja näytteiden lähetys automaattisesti
SkyOrder antaa asiakkaillenne kokeilujaksot ja tarvittavat kampanja-alennukset esimerkiksi kampanjakoodien perusteella. Tämä helpottaa kampanjointianne ja muuta markkinointianne kun kaikki säilyy järjestyksessä myös erikoistapauksissa.
Tilauslomakkeet ja laskeutumissivut
SkyOrderista saat sivuillesi liitettävät tilauslomakkeet. Voit ylläpitää yhtä aikaa rajattomasti erilaisia tuotteita ja niihin liittyviä myyntisivuja. Tilauslomake voi myös tehdä automaattiset luottotietotarkistukset.


Asiakastuen käyttöliittymä
Helpolla käyttöliittymällä asiakaspalvelusi tai puhelinmyyntisi voi lisätä asiakkaita ja tilauksia. Myös tilausten katkaisut, tietojen muutokset ja tilaushistorian katselu ovat helposti tehtävissä. Kaikki pysyy järjestyksessä ja asiakkaiden haku on nopeaa!
Integraatiot kaikkiin ohjelmistoihin
