Integroimme Visma Nova toiminnanohjausjärjestelmän kaikkiin tarvitsemiisi ohjelmistoihin. Ohjelmistointegraation ansiosta voit liikuttaa tietoja Visma Novan ja muiden ohjelmistojen välillä automaattisesti. Tämä vähentää manuaalisen työn määrää, kun samoja tietoja ei tarvitse syöttää käsin useaan eri ohjelmistoon.
tai soita +35840-700 0002
Räätälöimme Visma Nova -integraatiot juuri tarpeidesi mukaisesti ja käymme tarpeesi kanssasi läpi yksityiskohtaisesti. Tieto voi liikkua lähes reaaliaikaisesti tai vaikka kerran päivässä ja tietoa voidaan myös muuntaa määriteltyjen sääntöjen perusteella. Samaan integraatioon voidaan myöhemminkin liittää muita ohjelmistoja keskustelemaan Visma Novan kanssa.
Olemme Visman virallinen integraatiokumppani ja meillä on kehitystyössä käytössämme Visma Nova ja sen Web Service rajapinta integraatioidemme testausta varten.
Visma Nova on Visma Softwaren valmistama toiminnanohjausjärjestelmä, jota käyttävät tuhannet suomalaiset ihmiset eri toimialoilla. Visma Nova on erityisen paljon käytössä teollisuudessa, maahantuojilla ja tukkualan yrityksillä. Visma Novassa on myös pitkään kehitetyt taloushallinnon työkalut, joten kokonaisvaltainen yritystoiminnan hallinnointi onnistuu Novassa.
Visma Nova on yritystoimintaan ”avaimet käteen”-periaatteella toimiva kokonaisratkaisu, johon saat poimittua haluamasi lisä-ominaisuudet laajasta valikoimasta.
Skycode on ohjelmoinut myös Visma Novaan liitettäviä lisätoimintoja, joilla voit laajentaa ja kehittää Novan toiminnallisuutta. Esimerkiksi SkyShop – jälleenmyyjien sähköinen tilauskanava antaa jälleenmyyjillesi mahdollisuuden tilata verkkokaupastasi tuotteita ja vie tilaukset suoraan Visma Novaan. SkyPlanner – tuotannonsuunnittelu ja hienokuormitus taas tuo tekoälyn avuksi tuotannon työjonojen optimointiin.
Visma Nova sisältää monipuoliset käsittelyt tunti- ja materiaalitiedoille, sekä sähköiset työmääräimet. Visma Nova tarjoaa modernin ja laajan Web Service rajapinnan, jota kautta tietojen liikuttelu ohjelmistojen välillä on sujuvaa ja nopeaa.
Visma Nova integraatio on eräänlainen välipalikka, joka hakee ja vie tietoa Visma Novan ja toisen ohjelmiston välillä halutulla tavalla. Toinen pää integraatiosta kytketään Visma Novaan ja toinen pää toiseen ohjelmistoon. Web Service rajapinta tarjoaa meille erinomaiset keinot tuoda liikuttaa tietoa monipuolisesti.
Ota meihin yhteyttä ja kerro tarpeistasi, niin suunnitellaan siihen yhdessä ratkaisu. Meillä on lukuisien projektien kokemus Visma Novasta ja monesta muusta toiminnanohjausjärjestelmästä. Asiakkaidemme kiperätkin pulmat on usein meillä tulleet vastaan ja ratkaistu jo aiemmissa projekteissamme. Olemme ratkaisukeskeinen kumppani, joka ei jää voivottelemaan. Kanssamme on mukavaa asioida ja meiltä saa hyviä ideoita. Lukuisat tyytyväiset Visma Nova asiakkaamme kertovat mielellään kokemuksiaan kanssamme toimimisesta.
tai soita +358 40 700 0002
Visma Nova integraatio onnistuu myös kaikkiin verkkokauppa-ohjelmistoihin hyvän rajapinnan ansiosta. Tilaukset ja varastosaldot liikkuvat esimerkiksi Woocommercen ja Visma Novan välillä. Olemme rakentaneet paljon integraatioita verkkokauppojen ja toiminnanohjausjärjestelmien välillä ja ymmärrämme nopeasti tarpeesi. Verkkokauppaintegraation avulla säästät omaa työaikaasi, kun tilauksia ei tarvitse naputella aina manuaalisesti ERP-järjestelmään. Asiakkaidesi tyytyväisyys myös lisääntyy, kun tiedot ovat verkkokaupassasi aina ajan tasalla.
Skycode rakentaa myös toivomiasi uniikkeja lisätoimintoja Visma Novaan. Meillä on vuosikymmenten kokemus ohjelmistojen kehittämisestä asiakkaidemme uniikkeihin tarpeisiin.
Voimme rakentaa sinulle juuri tarvitsemiasi toiminnallisuuksia, joilla laajennat Novan käyttöä yrityksessäsi. Toimialakohtainen räätälöinti auttaa sinua kehittämään ja tehostamaan toimintaasi juuri haluamallasi tavalla. Säästät aikaa ja keräät parempaa dataa, kun muotoilemme yhdessä kanssasi juuri tarvitsemiasi sähköisiä työkaluja Visma Novaan.
Olemme rakentaneet kustomoituja lisäominaisuuksia useaan erilaiseen tuotteeseen. Kustannustehokkaalla räätälöinnillä saadaan resurssisäästöjä ja tarkempaa raportointia, jolla ohjaat liiketoimintaasi.
KM-RRR Yhtiön tavoitteena oli luoda entistä parempi verkkokauppa, joka palvelisi mahdollisimman hyvin jälleenmyyjiä sekä mahdollistaisi sujuvan kaupankäynnin etenkin hektisten myyntisesonkien keskellä.
Tehtävässä onnistuttiin erinomaisesti Skycode Oy:n ammattitaitoisen osaamisen ja palvelun räätälöinnin ansiosta. Yhteistyö Skycoden kanssa oli vaivatonta ja selkeää.
Integraatio Visman toiminnanohjausjärjestelmään koettiin tärkeäksi osaksi verkkokauppaa ja tämän Skycode onnistui toteuttamaan erittäin hienosti.
Jälleenmyyjiltä saatu palaute koskien uutta verkkokauppaa on ollut pelkästään positiivista.
Olemme uudistuksen myötä entistä kilpailukykyisempiä markkinoilla.
Jätä yhteystietosi meille niin kerromme sinulle kuinka saat liiketoimintaan uutta potkua.