fbpx
+358 40 700 0002 [email protected] Rantakatu 2 G, Vaasa

Visma Nova & MyCashflow

Visma Nova -toiminnanohjausjärjestelmän ja MyCashflow-verkkokauppa-alustan suosion myötä olemme tehneet niiden integraatiosta entistäkin helpompaa. Olemme paketoineet järjestelmien integraation vastaamaan juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, kohdistettuna yrityksen jo käytössä oleviin alustoihin. Sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä, me hoidamme loput.

INTEGRAATIO

Visma Novan ja MyCashflow:n integrointi

Toiminnanohjausjärjestelmän ja verkkokauppa-alustan integraatiolla tarkoitetaan järjestelmien yhdistämistä siirtämällä tietoa niiden välillä. Integraation avulla siirretään Visma Novasta tuote- ja varastotiedot MyCashflow:hun, ja vastaavasti tilaukset MyCashflow:sta Visma Novaan. Keskusteluyhteyden avaaminen näiden järjestelmien kanssa kannattaa muun muassa ajan säästämisen ja liiketoiminnan hallinnan kannalta.

Meillä on vuosien kokemus integraatioiden luomisesta ja kustannustehokkaista projekteista. Tunnemme myös Visma Novan sekä MyCashflow:n läpikotaisin, joten integraation ohjelmistokehitys on meille luontevaa ja pystymme välttämään ongelmia tehokkasti.

Integraation kuvaus

Kehittyneempää tiedonhallintaa järjestelmien integraatioilla 

ASENNUKSEN SISÄLTÖ

Mitä integraation asennukseen sisältyy?

Yhdistämme toiminnanohjausjärjestelmän ja verkkokauppa-alustan nopealla aikataululla. Projekti alkaa aloituskeskustelulla, jossa määritellään asiakkaan tarpeet tapauskohtaisesti.

  • Aloituskeskustelu
    1 tunti
  • Asennustyö ja testaus
    1 työpäivä
  • Asiakkaan toimesta tapahtuva integraation testaus
  • Käyttöönotto
KUSTOMOINTI JA ERIKOISTARPEET

Voiko integraatiota kustomoida tai laajentaa?

Integraatiota voidaan tarpeiden mukaan kustomoida tai laajentaa tuntihinnoittelulla. Tuntityön hinta on 125 €/työtunti toteutuneiden tuntien mukaisesti laskettuna.

ASIAKAS

Mitä tarvitsemme asiakkaalta?

Integraation toteutus ei vaadi asiakkaalta monimutkaisia toimenpiteitä. Toteutamme integraatiot näkymättömissä, mutta tarvitsemme apuasi muutamassa asiassa:

  • Yhteydenotto mahdollisimman hyvissä ajoin
  • Rajapintatunnukset MyCashflow-verkkokauppaan. Autamme näiden hankinnassa
  • Samoin tarvitsemme rajapintatunnukset Visma Novaa, jotka autamme hankkimaan
  • Integraation toteuttamiseksi toiminnanohjausjärjestelmässä tulee olla tuotteet ja hintatiedot
  • Tarvitsemme tiedon mistä varastoista tuotesaldot haetaan
  • Samoin tarvitsemme tiedon missä tilassa olevat tilaukset haetaan MyCashflow:sta
  • Kuvalinkkejä varten on luotava tuotteen itsemääriteltävä kenttä

Luodaan yhdessä vaivattomampi tapa tehdä töitä

Ota ensimmäinen askel kohti modernia kaupankäyntiä. Me autamme jokaisella niistä.

tai soita +358 40 700 0002

Integraation hinta

Integraation hinta koostuu perustamiskustannuksesta ja ylläpitomaksusta.
Kaikki esitetyt hinnat ovat alv 0% 

VISMA NOVA + MYCASHFLOW

Mitä integraation hintaan sisältyy?

Integraation suunnittelu aloitetaan aina aloituspalaverilla asiakkaan kanssa, jossa käydään läpi integraation rakenne ja mahdolliset asiakkaan lisätarpeet kustomointia varten.

Aloituspalaverin jälkeen Skycoden integraatiotiimi aloittaa järjestelmien integroinnin, jossa otetaan huomioon muun muassa perus- ja variaatiotuotteiden siirrot, varastosaldojen laskenta ja mahdollinen käytettävien varastojen määrittely, sekä tilauksien haku ja myyntitilien sekä verokantojen asetukset.

Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella tai soittamalla numeroon
+358 40 700 0002

Integraation hinnasto: Perusmaksu 900€ ja ylläpitomaksu 195€/kk

Haluatko integroida verkkokaupan ja ERP-järjestelmän?

Jätä yhteystietosi meille niin kerromme sinulle kuinka saat liiketoimintaan uutta potkua.

Myynnin yhteystiedot

Jussi Mäntylä