Integraatio siirtää AutoFuturista tuote- ja varastotiedot MyCashflowiin sekä MyCashflowista tilaukset AutoFuturiin.
tai soita +358 40 700 0002
Tuotannonohjausjärjestelmän ja verkkokauppa-alustan integraatiolla tarkoitetaan järjestelmien yhdistämistä siirtämällä tietoa niiden välillä. Integraation avulla siirretään MyCashflow:ssa tehdyistä tilauksista laskut AutoFuturiin. Laskut voidaan myös lähettää automaattisesti asiakkaalle. Lisäksi integraatio tarkistaa MyCashflow:n maksutapahtumat ja vie nämä AutoFuturin laskulle. Asiakaspalautuksista tehdään asianmukaiset hyvityslaskut. Keskusteluyhteyden avaaminen näiden järjestelmien kanssa kannattaa muun muassa ajan säästämisen ja liiketoiminnan hallinnan kannalta.
Meillä on vuosien kokemus integraatioiden luomisesta ja kustannustehokkaista projekteista. Tunnemme myös AutoFuturin sekä MyCashFlow:n läpikotaisin, joten integraation ohjelmistokehitys on meille luontevaa ja pystymme välttämään ongelmia tehokkasti.
Kehittyneempää tiedonhallintaa järjestelmien integraatioilla
Yhdistämme taloushallintajärjestelmän ja verkkokauppa-alustan nopealla aikataululla. Projekti alkaa aloituskeskustelulla, jossa määritellään asiakkaan tarpeet tapauskohtaisesti.
Integraatiota voidaan tarpeiden mukaan kustomoida tai laajentaa tuntihinnoittelulla 125 € / työtunti toteutuneiden tuntien mukaisesti laskutettuna.
Integraation toteutus ei vaadi asiakkaalta monimutkaisia toimenpiteitä. Toteutamme integraatiot näkymättömissä, mutta tarvitsemme apuasi muutamassa asiassa:
Tuotteiden siirto tuo tuotenimen, kuvauksen, varastosaldon, hinnan, painon ja tuotekoodin. Voidaan myös tarpeen mukaan määrittää siirtyväksi muutakin, kuten kampanjahinta. Muunnelmatuotteita ei pystytä integraation yli perustamaan, mutta muunnelmat voitte luoda valmiiksi MyCashflow:iin jonka jälkeen integraatio nappaa tuotekoodin perusteella niistä kiinni ja päivittää nimeä, hintaa ja varastoa.
Tuoterajaus on toteutettu AutoFuturin tuotekortin takaa löytyvällä ”nettiin” täplällä, joka kertoo integraatiolle siirretäänkö tuote kauppaan vai ei. Jos olemassa olevalta tuotteelta ottaa siirron pois integraatio piilottaa tuotteen, mutta ei poista tuotetta.
Tuotteelle voidaan siirtää AutoFuturista kampanjahinta. Kaikki integraation siirtämät kampanjahinnat menevät yhden yleisen kampanjan alle.
Tilaukset siirretään AutoFuturiin onnistuneen maksun jälkeen. Aloituskeskustelussa määritetään myyjänumero, mahdollinen toimituksen tuotekoodi ja toimituksen toimittajanumero. Rajapinnan yli asiakasta ei voida luoda AutoFuturiin tällä hetkellä joten asiakas täytyy merkitä tilaukselle kaatokoodilla.
Toimitustavat ja niiden siirto käydään läpi aloituskeskustelussa.
Integraatio tukee kirjautuneena ja ei kirjautuneena tilaamista.
Ota ensimmäinen askel kohti modernia kaupankäyntiä. Me autamme jokaisella niistä.
tai soita +358 40 700 0002
Integraation hinta koostuu perustamiskustannuksesta ja ylläpitomaksusta.
Kaikki esitetyt hinnat ovat alv 0%
Integraation suunnittelu aloitetaan aina aloituspalaverilla asiakkaan kanssa, jossa käydään läpi integraation rakenne ja mahdolliset asiakkaan lisätarpeet kustomointia varten.
Aloituspalaverin jälkeen Skycoden integraatiotiimi aloittaa järjestelmien integroinnin.
Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella tai soittamalla numeroon
+358 40 700 0002
Perustamiskustannus
900 €
Ylläpitomaksu
195 € / kk
Hinnat alv 0%
Irtisanomisaika 3
Jätä yhteystietosi meille niin kerromme sinulle kuinka saat liiketoimintaan uutta potkua.