Visma Fivaldi -taloushallinto-ohjelman ja MyCashFlow-verkkokauppa-alustan suosion myötä olemme rakentaneet valmiin integraation näiden ohjelmien välille. Järjestelmien integraatio vastaa juuri sinun yrityksesi tarpeisiin, jolloin yrityksen jo käytössä olevat alustat saadaan keskustelemaan keskenään. Sinun tarvitsee vain ottaa yhteyttä, me hoidamme loput.
tai soita +358 40 700 0002
Verkkokauppa-alustan ja Visma Fivaldi taloushallinto-ohjelman integraatiolla tarkoitetaan ohjelmistojen yhdistämistä, jolloin tieto liikkuu ohjelmien välillä ilman manuaalista tiedonsyöttöä. Integraation avulla siirretään Visma Fivaldista tuote- ja varastotiedot MyCashFlow:hun, ja vastaavasti tilaukset MyCashFlow:sta Visma Fivaldiin. Integraatiot näiden järjestelmien välillä tuo lisäarvoa yritystoimintaan muun muassa ajan säästämisen ja liiketoiminnan hallinnan kannalta.
Meillä on vuosien kokemus integraatioista ja kustannustehokkaista projekteista. Tunnemme myös Visma Fivaldin sekä MyCashFlow:n läpikotaisin, joten integraation ohjelmistokehitys on meille luontevaa ja pystymme välttämään ongelmia tehokkasti.
Kehittyneempää tiedonhallintaa järjestelmien integraatioilla
Yhdistämme taloushallinto-ohjelman ja verkkokauppa-alustan nopealla aikataululla. Projekti alkaa aloituskeskustelulla, jossa määritellään asiakkaan tarpeet tapauskohtaisesti.
Integraatiota voidaan tarpeiden mukaan kustomoida tai laajentaa tuntihinnoittelulla. Tuntityön hinta on 125 €/työtunti toteutuneiden tuntien mukaisesti laskettuna.
Integraation toteutus ei vaadi asiakkaalta monimutkaisia toimenpiteitä. Toteutamme integraatiot näkymättömissä, mutta tarvitsemme apuasi muutamassa asiassa:
Ota ensimmäinen askel kohti modernia kaupankäyntiä. Me autamme jokaisella niistä.
tai soita +358 40 700 0002
Integraation hinta koostuu perustamiskustannuksesta ja ylläpitomaksusta.
Kaikki esitetyt hinnat ovat alv 0%
Integraation suunnittelu aloitetaan aina aloituspalaverilla asiakkaan kanssa, jossa käydään läpi integraation rakenne ja mahdolliset asiakkaan lisätarpeet kustomointia varten.
Aloituspalaverin jälkeen Skycoden integraatiotiimi aloittaa järjestelmien integroinnin, jossa otetaan huomioon muun muassa tuotteiden siirrot, varastosaldojen laskenta ja mahdollinen käytettävien varastojen määrittely, sekä tilauksien haku ja myyntitilien sekä verokantojen asetukset.
Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella tai soittamalla numeroon
+358 40 700 0002
Jätä yhteystietosi meille niin kerromme sinulle kuinka saat liiketoimintaan uutta potkua.