Orderhantering och leveranser automatiskt

Orderhantering SkyOrder automatiserar hanteringen av stående order och tar hand om betalningar, provperioder, öppnande och stängning av tjänster, kreditkortsbetalningar och mer. Det är ofta besvärligt att hantera dina prenumerationsorder, som tidskriftsprenumerationer, näringsbeställningar, lageruthyrning, gymmedlemskap. SkyOrder prenumerationshantering, eller OMS ( Order Management System ) kommer nästan helt att eliminera ditt manuella arbete med orderhantering.
Orderhantering för kontinuerliga beställningar

Orderhantering för kontinuerliga beställningar

Tanken bakom SkyOrder är att se till att alla dina månatliga fakturor är i tid. Din orderhantering tar hänsyn till din faktureringspolicy och genererar automatiskt fakturor under rätt dagar. SkyOrder övervakar också räkenskapsbetalningar.

Mångsidiga betalningsmetoder

Betalningsformer kan installeras för att passa dina behov. SkyOrder kan skicka fakturor, debitera abonnentens kreditkort automatiskt eller skicka kunden en betalningslänk till Netbank. Så du kan utforma din faktureringspolicy enligt dina behov.

Orderhantering innehåller en mängd olika betalningsmetoder
Ladda upp produkter och öppna tjänster automatiskt

Ladda upp produkter och öppna tjänster automatiskt

Orderhantering utfärdar fraktförfrågningar för dina produkter till ditt lager eller underleverantör. Elektroniska tjänster kan också öppnas automatiskt.

Beställ avbrott och insamling automatisering

SkyOrder övervakar ständigt dina kunders betalningar och avbryter leveranser och tjänster vid obetalda fakturor. Orderhantering skickar påminnelsefakturor till kunder och skickar så småningom fakturor till din samlingspartner vid behov.
Beställ avbrott och insamling automatisering
Testperioder, förkoder och provinlämning automatiskt

Testperioder, förkoder och provinlämning automatiskt

SkyOrder ger dina kunder provperioder och nödvändiga kampanjrabatter baserade på till exempel kampanjkoder. Detta gör det lättare för dig att kampanjera och ändra din marknadsföring medan du håller saker organiserade även i speciella fall.  

Beställningsformulär och målsidor

SkyOrder tillhandahåller beställningsformulär som följer dina sidor. Du kan underhålla ett obegränsat antal produkter och relaterade försäljningssidor samtidigt. Beställningsformuläret kan också utföra automatisk kreditkontroll.

Beställningsformulär och målsidor
Beställningsformulär och målsidor

Kundsupportgränssnitt

Med ett användarvänligt gränssnitt kan din kundservice eller telefonförsäljning lägga till kunder och beställningar. Du kan också enkelt avsluta prenumerationen, ändra data och visa orderhistorik. Allt är i ordning och kundsökning är snabb!

Integrationer med all programvara

SkyOrder är kompatibel med all din programvara och gränssnitt, till exempel din ekonomiska hantering och CRM-programvara. E-handelsintegrationer är också framgångsrika, t.ex. Woocommerce och Magento. Vi bygger integrationer med lång erfarenhet och därför kan mjukvaran vi gör alltid integreras i alla arbetsprogram.
SkyOrder prenumerationshantering kan integreras med vilken programvara som helst

Låt oss designa tillsammans! Kontakta oss för mer information: 040-056 1771