SkyOrder OMS - Orderhantering för permanenta beställningar
Orderhantering och leveranser automatiskt

Orderhantering för kontinuerliga beställningar
Tanken bakom SkyOrder är att se till att alla dina månatliga fakturor är i tid. Din orderhantering tar hänsyn till din faktureringspolicy och genererar automatiskt fakturor under rätt dagar. SkyOrder övervakar också räkenskapsbetalningar.
Mångsidiga betalningsmetoder
Betalningsformer kan installeras för att passa dina behov. SkyOrder kan skicka fakturor, debitera abonnentens kreditkort automatiskt eller skicka kunden en betalningslänk till Netbank. Så du kan utforma din faktureringspolicy enligt dina behov.


Ladda upp produkter och öppna tjänster automatiskt
Orderhantering utfärdar fraktförfrågningar för dina produkter till ditt lager eller underleverantör. Elektroniska tjänster kan också öppnas automatiskt.
Beställ avbrott och insamling automatisering


Testperioder, förkoder och provinlämning automatiskt
SkyOrder ger dina kunder provperioder och nödvändiga kampanjrabatter baserade på till exempel kampanjkoder. Detta gör det lättare för dig att kampanjera och ändra din marknadsföring medan du håller saker organiserade även i speciella fall.
Beställningsformulär och målsidor
SkyOrder tillhandahåller beställningsformulär som följer dina sidor. Du kan underhålla ett obegränsat antal produkter och relaterade försäljningssidor samtidigt. Beställningsformuläret kan också utföra automatisk kreditkontroll.


Kundsupportgränssnitt
Med ett användarvänligt gränssnitt kan din kundservice eller telefonförsäljning lägga till kunder och beställningar. Du kan också enkelt avsluta prenumerationen, ändra data och visa orderhistorik. Allt är i ordning och kundsökning är snabb!
Integrationer med all programvara
