Integration överför produkt- och lagerinformation från KoneFuturu till MyCashflow och beställningar från MyCashflow till KoneFuturu.
eller ring +358 40 700 0002
Integrationen av produktionskontrollsystemet och online shoppingplattformen innebär att systemen kopplas samman genom att överföra information mellan dem. Integration används för att överföra MyCashflowfakturor till KoneFuturi för beställningar i . Fakturor kan även skickas automatiskt till kunden. Dessutom kontrollerar integrationen MyCashflow-betalningstransaktioner och tar dem till KoneFuturis faktura. Lämpliga kreditfakturor görs för kundreturer. Att öppna en chattkoppling med dessa system är värt att spara tid och sköta din verksamhet bland annat.
Vi har många års erfarenhet av integrationer skapande och kostnadseffektiva projekt. Vi känner också till KoneFuturi och MyCashFlow utan och innan, så integrationen mjukvaruutveckling är naturligt för oss och vi kan undvika problem effektivt.
Mer avancerad datahantering med systemintegrationer
Vi kombinerar ett ekonomistyrningssystem och en e-handelsplattform på ett snabbt schema. Projektet inleds med en uppstartsdiskussion som definierar kundens behov från fall till fall.
Integrationen kan skräddarsys eller utökas efter behov med timprissättning på €125/arbetstimme, faktureras efter faktiska timmar.
Implementeringen av integrationen kräver inga komplexa åtgärder från kundens sida. Vi implementerar integrationer i det osynliga, men vi behöver din hjälp med några saker:
Överlåtelsen av produkter medför produktnamn, beskrivning, lagersaldo, pris, vikt och produktkod. Vid behov kan även andra saker, såsom kampanjpriset, ställas in för att överföras. Variantprodukter kan inte ställas upp via integrationen utan du kan skapa varianterna i MyCashflow, varefter integrationen fångar upp dem utifrån produktkoden och uppdaterar namn, pris och lager.
Produktavgränsning implementeras med "online"-punkten som finns på baksidan av KoneFuturus produktkort, som talar om för integrationen om produkten kommer att flyttas till butiken eller inte. Om du tar bort överföringen från en befintlig produkt döljer integrationen produkten, men tar inte bort produkten.
Kampanjpriset kan överföras till produkten från KoneFuturu. Alla kampanjpriser som överförs av integrationen går under en allmän kampanj.
Beställningar överförs till KoneFuturu efter framgångsrik betalning. I den inledande diskussionen bestäms leverantörsnummer, eventuell produktkod för leveransen och leverantörsnummer för leveransen. För tillfället kan en kund inte skapas i KoneFuturu via gränssnittet, så kunden måste vara märkt med en dumpkod för beställningen.
Leveranssätt och deras överföring kommer att diskuteras i den inledande diskussionen.
Integrationen stöder inloggning och inte inloggning.
Ta det första steget mot modern handel. Vi hjälper var och en av dem.
eller ring +358 40 700 0002
Kostnaden för integrationen består av etableringskostnaden och underhållsavgiften.
Alla priser som visas är moms 0%
Planeringen av integrationen startar alltid med ett kick-off möte med kunden, där strukturen på integrationen och eventuella ytterligare behov hos kunden för anpassning går igenom.
Efter uppstartsmötet börjar Skycodes integrationsteam att integrera systemen.
Kontakta oss genom att använda formuläret nedan eller genom att ringa
+358 40 700 0002
Etableringskostnad
900 €
Underhållsavgift
195 € / månad
Priser moms 0%
Uppsägningstid 3
Lämna oss dina kontaktuppgifter så berättar vi hur du kan ge ditt företag ett nytt lyft.