fbpx
+358 40 700 0002 [e-postskyddad] Rantakatu 2 G, Vasa

AutoFutur & MyCashflow

Integration överföra produkt- och lagerinformation från AutoFutur till MyCashflow och beställningar från MyCashflow till AutoFutur.

AutoFutur & MyCashFlow
INTEGRATION

Integration av AutoFutur och MyCashflow

Integrationen av produktionskontrollsystemet och online shoppingplattformen innebär att systemen kopplas samman genom att överföra information mellan dem. Integration används för att överföra  MyCashflowfakturor till AutoFutur för beställningar gjorda i . Fakturor kan även skickas automatiskt till kunden. Dessutom kontrollerar integrationen MyCashflow-betalningstransaktioner och tar dem till AutoFutur-fakturan. Lämpliga kreditfakturor görs för kundreturer. Att öppna en chattkoppling med dessa system är värt att spara tid och sköta din verksamhet bland annat.

Vi har många års erfarenhet av integrationer skapande och kostnadseffektiva projekt. Vi känner också till AutoFutur och MyCashFlow ut och in, så integrationen mjukvaruutveckling är naturligt för oss och vi kan undvika problem effektivt.

Beskrivning av integration

Mer avancerad datahantering med systemintegrationer 

INSTALLATIONENS INNEHÅLL

Vad ingår i integrationsinstallationen?

Vi kombinerar ett ekonomistyrningssystem och en e-handelsplattform på ett snabbt schema. Projektet inleds med en uppstartsdiskussion som definierar kundens behov från fall till fall.

  • Inledande diskussion
    2 timmar
  • Installationsarbete och provning
    2 arbetsdag
  • Kundspecifik integrationstestning
  • Introduktion
AutoFutur & MyCashFlow
AutoFutur & MyCashFlow
ANPASSNING OCH SPECIELLA BEHOV

Kan integrationen anpassas eller utökas?

Integrationen kan skräddarsys eller utökas efter behov med timprissättning på €125/arbetstimme, faktureras efter faktiska timmar.

KUND

Vad behöver vi av kunden?

Implementeringen av integrationen kräver inga komplexa åtgärder från kundens sida. Vi implementerar integrationer i det osynliga, men vi behöver din hjälp med några saker:

  • Kontakta så tidigt som möjligt.
  • Autentiseringsuppgifter på administratörsnivå för MyCashflow onlinebutik
  • Gränssnittsidentifierare för AutoFutur. (Vi hjälper till att skaffa)
AutoFutur & MyCashFlow

produktion

Överlåtelsen av produkter medför produktnamn, beskrivning, lagersaldo, pris, vikt och produktkod. Vid behov kan även andra saker, såsom kampanjpriset, ställas in för att överföras. Variantprodukter kan inte ställas upp via integrationen utan du kan skapa varianterna i MyCashflow, varefter integrationen fångar upp dem utifrån produktkoden och uppdaterar namn, pris och lager.

Produktavgränsning implementeras med "online"-punkten som finns på baksidan av AutoFuturs produktkort, som talar om för integrationen om produkten kommer att flyttas till butiken eller inte. Om du tar bort överföringen från en befintlig produkt döljer integrationen produkten, men tar inte bort produkten.

Kampanjpriset kan överföras till produkten från AutoFutur. Alla kampanjpriser som överförs av integrationen går under en allmän kampanj.

Order

Beställningar överförs till AutoFutur efter framgångsrik betalning. I den inledande diskussionen anges leverantörsnummer, eventuell produktkod för leveransen och leverantörsnummer för leveransen. I nuläget kan en kund inte skapas i AutoFutur via gränssnittet, så kunden måste markeras på ordern med en dumpkod.

Levereringsmetoder

Leveranssätt och deras överföring kommer att diskuteras i den inledande diskussionen.

Hur man beställer

Integrationen stöder inloggning och inte inloggning.

Skapa ett mer enkelt sätt att arbeta tillsammans

Ta det första steget mot modern handel. Vi hjälper var och en av dem.

eller ring +358 40 700 0002

Priset för integration

Kostnaden för integrationen består av etableringskostnaden och underhållsavgiften.
Alla priser som visas är moms 0% 

AUTOFUTUR + MYCASHFLOW

Vad ingår i priset för integration?

Planeringen av integrationen startar alltid med ett kick-off möte med kunden, där strukturen på integrationen och eventuella ytterligare behov hos kunden för anpassning går igenom.

Efter uppstartsmötet börjar Skycodes integrationsteam att integrera systemen.

Kontakta oss genom att använda formuläret nedan eller genom att ringa
+358 40 700 0002

Etableringskostnad

900 €

Underhållsavgift

195 € / månad

Priser moms 0%
Uppsägningstid 3

Vill du integrera e-handel och ekonomihantering?

Lämna oss dina kontaktuppgifter så berättar vi hur du kan ge ditt företag ett nytt lyft.

Försäljningskontaktinformation

Jussi Mäntylä