Med populariteten hos affärssystemet Visma Nova och shoppingplattformen MyCashflow online har vi gjort dem integration ännu lättare. Vi har paketerat integrationen av systemen för att möta ditt företags behov, inriktat på de plattformar som redan används av företaget. Allt du behöver göra är att kontakta oss, vi tar hand om resten.
eller ring +358 40 700 0002
Integrationen av det operativa styrsystemet och online shoppingplattformen innebär att systemen kopplas samman genom att överföra information mellan dem. Med hjälp av integration överförs produkt- och lagerinformation från Visma Nova MyCashflowtill, och motsvarande beställningar från MyCashflow till Visma Nova. Att öppna en chattförbindelse med dessa system lönar sig till exempel när det gäller att spara tid och företagsledning.
Vi har många års erfarenhet av att skapa integrationer och kostnadseffektiva projekt. Vi kan även Visma Nova och MyCashflow utan och innan, så integrationen mjukvaruutveckling är naturligt för oss och vi kan undvika problem effektivt.
Mer avancerad datahantering med systemintegrationer
Vi kombinerar affärssystemet och e-handelsplattformen på ett snabbt schema. Projektet inleds med en uppstartsdiskussion som definierar kundens behov från fall till fall.
Integrationen kan anpassas eller utökas efter behov med timprissättning. Priset för en timmes arbete är 125 €/timme beräknat efter faktiska timmar.
Implementeringen av integrationen kräver inga komplexa åtgärder från kundens sida. Vi implementerar integrationer i det osynliga, men vi behöver din hjälp med några saker:
Ta det första steget mot modern handel. Vi hjälper var och en av dem.
eller ring +358 40 700 0002
Kostnaden för integrationen består av etableringskostnaden och underhållsavgiften.
Alla priser som visas är moms 0%
Planeringen av integrationen startar alltid med ett kick-off möte med kunden, där strukturen på integrationen och eventuella ytterligare behov hos kunden för anpassning går igenom.
Efter uppstartsmötet kommer Skycodes integrationsteam att börja integrera systemen med hänsyn till bland annat överföringar av bas- och variationsprodukter, beräkning av lagersaldon och eventuell lageranvändning samt orderhämtning och försäljningskonto och skatt. prisinställningar.
Kontakta oss genom att använda formuläret nedan eller genom att ringa
+358 40 700 0002
Lämna oss dina kontaktuppgifter så berättar vi hur du kan ge ditt företag ett nytt lyft.