fbpx
+358 40 700 0002 [e-postskyddad] Rantakatu 2 G, Vasa

Visma Nova & MyCashflow

Med populariteten hos affärssystemet Visma Nova och shoppingplattformen MyCashflow online har vi gjort dem integration ännu lättare. Vi har paketerat integrationen av systemen för att möta ditt företags behov, inriktat på de plattformar som redan används av företaget. Allt du behöver göra är att kontakta oss, vi tar hand om resten.

INTEGRATION

Integration av Visma Nova och MyCashflow

Integrationen av det operativa styrsystemet och online shoppingplattformen innebär att systemen kopplas samman genom att överföra information mellan dem. Med hjälp av integration överförs produkt- och lagerinformation från Visma Nova MyCashflowtill, och motsvarande beställningar från MyCashflow till Visma Nova. Att öppna en chattförbindelse med dessa system lönar sig till exempel när det gäller att spara tid och företagsledning.

Vi har många års erfarenhet av att skapa integrationer och kostnadseffektiva projekt. Vi kan även Visma Nova och MyCashflow utan och innan, så integrationen mjukvaruutveckling är naturligt för oss och vi kan undvika problem effektivt.

Beskrivning av integration

Mer avancerad datahantering med systemintegrationer 

INSTALLATIONENS INNEHÅLL

Vad ingår i integrationsinstallationen?

Vi kombinerar affärssystemet och e-handelsplattformen på ett snabbt schema. Projektet inleds med en uppstartsdiskussion som definierar kundens behov från fall till fall.

  • Inledande diskussion
    1 timme
  • Installationsarbete och provning
    1 arbetsdag
  • Kundspecifik integrationstestning
  • Introduktion
ANPASSNING OCH SPECIELLA BEHOV

Kan integrationen anpassas eller utökas?

Integrationen kan anpassas eller utökas efter behov med timprissättning. Priset för en timmes arbete är 125 €/timme beräknat efter faktiska timmar.

KUND

Vad behöver vi av kunden?

Implementeringen av integrationen kräver inga komplexa åtgärder från kundens sida. Vi implementerar integrationer i det osynliga, men vi behöver din hjälp med några saker:

  • Kontakta så tidigt som möjligt
  • Gränssnittsuppgifter för MyCashflow onlinebutik. Vi hjälper till med anskaffning av dessa
  • Vi behöver även gränssnittskoderna Visma Nova som vi hjälper till att skaffa
  • För att kunna implementera integration måste affärssystemet ha produkter och prisinformation
  • Vi behöver information om vilka lager produktsaldon som hämtas
  • Likaså behöver vi information i vilket tillstånd beställningarna hämtas från MyCashflow
  • Ett bilddefinierat fält måste skapas för bildlänkarna

Skapa ett mer enkelt sätt att arbeta tillsammans

Ta det första steget mot modern handel. Vi hjälper var och en av dem.

eller ring +358 40 700 0002

Priset för integration

Kostnaden för integrationen består av etableringskostnaden och underhållsavgiften.
Alla priser som visas är moms 0% 

VISMA NOVA + MYCASHFLOW

Vad ingår i priset för integration?

Planeringen av integrationen startar alltid med ett kick-off möte med kunden, där strukturen på integrationen och eventuella ytterligare behov hos kunden för anpassning går igenom.

Efter uppstartsmötet kommer Skycodes integrationsteam att börja integrera systemen med hänsyn till bland annat överföringar av bas- och variationsprodukter, beräkning av lagersaldon och eventuell lageranvändning samt orderhämtning och försäljningskonto och skatt. prisinställningar.

Kontakta oss genom att använda formuläret nedan eller genom att ringa
+358 40 700 0002

Integrationsprislista: Grundavgift 900 € och underhållsavgift 195 € / månad

Vill du integrera e-handel och ERP?

Lämna oss dina kontaktuppgifter så berättar vi hur du kan ge ditt företag ett nytt lyft.

Försäljningskontaktinformation

Jussi Mäntylä