Med populariteten för Visma Fivaldis ekonomiprogram och MyCashFlow online shoppingplattform har vi byggt en färdig integration mellan dessa program. Integrationen av systemen möter exakt ditt företags behov, vilket gör att företagets redan använda plattformar kan prata med varandra. Allt du behöver göra är att höra av dig, vi tar hand om resten.
eller ring +358 40 700 0002
Online shopping plattform och Visma Fivaldi med integrationen av ekonomistyrningsprogrammet syftar på integration av mjukvara, varvid information flyttas mellan program utan manuell inmatning av data. Med hjälp av integrationen överförs produkt- och lagerinformation från Visma Fivaldi till MyCashFlow och följaktligen överförs order från MyCashFlow till Visma Fivaldi. Integrationer mellan dessa system ger ett mervärde till affärsverksamheten, till exempel när det gäller tidsbesparing och företagsledning.
Vi har många års erfarenhet av integrationer och kostnadseffektiva projekt. Vi kan också Visma Fivaldi och MyCashFlow utan och innan, så integrationen mjukvaruutveckling är naturligt för oss och vi kan undvika problem effektivt.
Mer avancerad datahantering med systemintegrationer
Vi kombinerar ekonomiförvaltningsprogrammet och online shoppingplattformen på ett snabbt schema. Projektet inleds med en inledande diskussion, där kundens behov definieras från fall till fall.
Integrationen kan anpassas eller utökas efter behov med timprissättning. Priset för en timmes arbete är 125 €/timme beräknat efter faktiska timmar.
Implementeringen av integrationen kräver inga komplexa åtgärder från kundens sida. Vi implementerar integrationer i det osynliga, men vi behöver din hjälp med några saker:
Ta det första steget mot modern handel. Vi hjälper var och en av dem.
eller ring +358 40 700 0002
Kostnaden för integrationen består av etableringskostnaden och underhållsavgiften.
Alla priser som visas är moms 0%
Planeringen av integrationen startar alltid med ett kick-off möte med kunden, där strukturen på integrationen och eventuella ytterligare behov hos kunden för anpassning går igenom.
Efter uppstartsmötet påbörjar Skycodes integrationsteam integrationen av systemen, vilket bland annat tar hänsyn till överföring av produkter, beräkning av lagersaldon och eventuell definition av lager som ska användas, samt söka efter beställningar och inställningar för försäljningskonton och skattesatser.
Kontakta oss genom att använda formuläret nedan eller genom att ringa
+358 40 700 0002
Lämna oss dina kontaktuppgifter så berättar vi hur du kan ge ditt företag ett nytt lyft.