fbpx
integrationer

Visma Nova & MyCashFlow

Med populariteten av affärssystemet Visma Nova och e-handelsplattformen MyCashFlow har vi gjort deras integration ännu enklare. Vi har paketerat integrationen av systemen för att möta ditt företags behov, inriktat på de plattformar du redan använder. Allt du behöver göra är att kontakta oss, vi tar hand om resten.

INTEGRATION

Integration av Visma Nova och MyCashFlow

Integration av ett affärssystem och en e-handelsplattform innebär att koppla ihop system genom att överföra information mellan dem. Integrationen används för att överföra produkt- och lagerdata från Visma Nova till MyCashFlow respektive beställningar från MyCashFlow till Visma Nova. Att öppna en chattkoppling med dessa system är värt att spara tid och sköta din verksamhet bland annat.

Vi har många års erfarenhet av att skapa integrationer och kostnadseffektiva projekt. Vi känner också till Visma Nova och MyCashFlow, så att bygga integration är naturligt för oss och vi kan undvika problem effektivt.

Beskrivning av integration

Mer avancerad datahantering med systemintegrationer 

INSTALLATIONENS INNEHÅLL

Vad ingår i integrationsinstallationen?

Vi kombinerar affärssystemet och e-handelsplattformen på ett snabbt schema. Projektet inleds med en uppstartsdiskussion som definierar kundens behov från fall till fall.

  • Inledande diskussion
    1 timme
  • Installationsarbete och provning
    1 arbetsdag
  • Kundspecifik integrationstestning
  • Introduktion
ANPASSNING OCH SPECIELLA BEHOV

Kan integrationen anpassas eller utökas?

Integrationen kan anpassas eller utökas efter behov med timprissättning. Priset för en timmes arbete är 125 €/timme beräknat efter faktiska timmar.

KUND

Vad behöver vi av kunden?

Implementeringen av integrationen kräver inga komplexa åtgärder från kundens sida. Vi implementerar integrationer i det osynliga, men vi behöver din hjälp med några saker:

  • Kontakta så tidigt som möjligt
  • Gränssnitts-ID:n för MyCashFlow onlinebutik. Vi hjälper dig att få dessa
  • Vi behöver även gränssnittskoderna Visma Nova som vi hjälper till att skaffa
  • För att kunna implementera integration måste affärssystemet ha produkter och prisinformation
  • Vi behöver information om vilka lager produktsaldon som hämtas
  • På samma sätt behöver vi information om status för beställningar som hämtas från MyCashFlow
  • Ett bilddefinierat fält måste skapas för bildlänkarna

Skapa ett mer enkelt sätt att arbeta tillsammans

Ta det första steget mot modern handel. Vi hjälper var och en av dem.

eller ring +358 400 561 771

Priset för integration

Kostnaden för integrationen består av etableringskostnaden och underhållsavgiften.
Alla priser som visas är moms 0% 

VISMA NOVA + MYCASHFLOW

Vad ingår i priset för integration?

Planeringen av integrationen startar alltid med ett kick-off möte med kunden, där strukturen på integrationen och eventuella ytterligare behov hos kunden för anpassning går igenom.

Efter uppstartsmötet kommer Skycodes integrationsteam att börja integrera systemen med hänsyn till bland annat överföringar av bas- och variationsprodukter, beräkning av lagersaldon och eventuell lageranvändning samt orderhämtning och försäljningskonto och skatt. prisinställningar.

Kontakta oss genom att använda formuläret nedan eller genom att ringa
+358 400 561 771

Integrationsprislista: Grundavgift 900 € och underhållsavgift 195 € / månad

Vill du integrera e-handel och ERP?

Gå med i våra nöjda kunder!

Försäljning av integrationer

Timo Berg